Wczytuję dane...
Procedura Reklamacyjna

Towar zakupiony na stronie Abazjo.pl można reklamować(skorzystać z uprawnień rękojmi) drogą internetową, za okazaniem dowodu zakupu (np.faktura). wskazaniu i opisaniu wady oraz po dostarczeniu wadliwego produktu.

W celu zareklamowania towaru drogą internetową należy przesłać na adres mailowy biuro@abazjo.pl zdjęcia w odpowiedniej jakości, dokumentujące wadę produktu wraz z opisem uszkodzenia i numerem zamówienia
( w wypadku niemożliwości uchwycenia wady za pomocą zdjęcia, należy ją stosownie opisać).
W wypadku problemów z rozpoznaniem reklamacji pracownik Abazjo może skontaktować się z kupującym za pomocą wiadomości mailowej lub telefonicznie i poprosić o przesłanie wadliwego towaru.
Wskazujemy jednocześnie, iż niedostarczenie wadliwego towaru w sytuacji w której weryfikacja wady na którą powołuje się kupujący jest niemożliwa na podstawie przesłanych zdjęć i opisu skutkować będzie nieskutecznym złożeniem reklamacji.
Tym samym nie zacznie swego biegu termin na ustosunkowanie się do żądań kupującego w zakresie rękojmi (14 dni).

Po obejrzeniu towaru przez pracownika Abazjo, który w szczególności sprawdzi, czy towar podlega rękojmi, zostanie wydana stosowna decyzja przy uwzględnieniu zgłoszonych żądań kupującego.

Zdjęcie przesyłane do Abazjo w związku z procesem reklamacji nie mogą obejmować wizerunku osoby zgłaszającej reklamację, jak również innej osoby trzeciej.
W przypadku, gdy zdjęcie będzie zawierać wizerunek jakiejkolwiek osoby, zdjęcie zostanie usunięte, a Państwo zostaną o tym fakcie poinformowani oraz poproszeni o przesłanie fotografii przedstawiającej wyłącznie reklamowany produkt.

Jeżeli przyczyna usterki mieści się w zakresie rękojmi, a towaru nie można naprawić ani wymienić na identyczny lub równoważny, wartość towaru zostanie kupującemu zwrócona w formie pieniężnej.

We wszystkich przypadkach, gdy usterka mieści się w ramach rękojmi, zostanie przedstawione kupującemu najkorzystniejsze rozwiązanie przy uwzględnieniu zgłoszonego żądania kupującego

(wymiana uszkodzonej części, wymiana towaru, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy).