Towar zakupiony na stronie Abazjo.pl można reklamować(skorzystać z uprawnień rękojmi) drogą internetową, za okazaniem dowodu zakupu (np.faktura). wskazaniu i opisaniu wady oraz po dostarczeniu wadliwego produktu.
W celu zareklamowania towaru drogą internetową należy przesłać na adres mailowy biuro@abazjo.pl zdjęcia w odpowiedniej jakości, dokumentujące wadę produktu wraz z opisem uszkodzenia i numerem zamówienia ( w wypadku niemożliwości uchwycenia wady za pomocą zdjęcia, należy ją stosownie opisać). W wypadku problemów z rozpoznaniem reklamacji pracownik Abazjo może skontaktować się z kupującym za pomocą wiadomości mailowej lub telefonicznie i poprosić o przesłanie wadliwego towaru. Wskazujemy jednocześnie, iż niedostarczenie wadliwego towaru w sytuacji w której weryfikacja wady na którą powołuje się kupujący jest niemożliwa na podstawie przesłanych zdjęć i opisu skutkować będzie nieskutecznym złożeniem reklamacji. Tym samym nie zacznie swego biegu termin na ustosunkowanie się do żądań kupującego w zakresie rękojmi (14 dni).
Po obejrzeniu towaru przez pracownika Abazjo, który w szczególności sprawdzi, czy towar podlega rękojmi, zostanie wydana stosowna decyzja przy uwzględnieniu zgłoszonych żądań kupującego.
Zdjęcie przesyłane do Abazjo w związku z procesem reklamacji nie mogą obejmować wizerunku osoby zgłaszającej reklamację, jak również innej osoby trzeciej. W przypadku, gdy zdjęcie będzie zawierać wizerunek jakiejkolwiek osoby, zdjęcie zostanie usunięte, a Państwo zostaną o tym fakcie poinformowani oraz poproszeni o przesłanie fotografii przedstawiającej wyłącznie reklamowany produkt.
Jeżeli przyczyna usterki mieści się w zakresie rękojmi, a towaru nie można naprawić ani wymienić na identyczny lub równoważny, wartość towaru zostanie kupującemu zwrócona w formie pieniężnej.
We wszystkich przypadkach, gdy usterka mieści się w ramach rękojmi, zostanie przedstawione kupującemu najkorzystniejsze rozwiązanie przy uwzględnieniu zgłoszonego żądania kupującego
(wymiana uszkodzonej części, wymiana towaru, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy).