Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta, konsument, który zawarł umowę za pośrednictwem Internetu ma prawo odstąpić od niej w terminie 14 dni. Termin ten liczy się od momentu otrzymania towaru przez konsumenta (dzień doręczenia).Dla celów dowodowych powinno być ono złożone w formie pisemnej na adres:Abazjo32-545 Dulowaul. Królowej Jadwigi 9lub drogą elektroniczną na adres:biuro@abzjo.pl
Zwrot towaru i pieniędzyJeżeli konsument dokona odstąpienia w formie i terminie właściwym, umowa jest uznawana za niezawartą. Ma to ten skutek jakby nigdy nie istniała. A zatem po obu stronach rodzi się obowiązek rozliczenia: konsumenta z otrzymanego towaru, a przedsiębiorcy z uzyskanej zapłaty.Konsument ma obowiązek dostarczyć do przedsiębiorcy towar w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu .Zwrot pieniędzy następuje na ten sam rachunek bankowy, z którego płacił konsument, chyba, że wyraźnie zaznaczy inną formę zwrotu.Konsument ponosi koszty zwrotu towaru, a przedsiębiorca koszty zwrotu pieniędzy.
Uszkodzenie lub zniszczenie zakupionej rzeczyRzecz zwracana powinna być w takim stanie, który da się usprawiedliwić potrzebą sprawdzenia rzeczy (czyli np. odpakowania z pudełka i przymierzenia). Towar nie może być zniszczony ani uszkodzony ponad tę miarę, bo wtedy konsument odpowiada za utraconą wartość zwrotu. Przedsiębiorca może na konsumenta nałożyć obowiązek zapłaty określonej kwoty proporcjonalnej do wartości uzyskanej zwrotnie rzeczy.
Sytuacje, gdy prawo odstąpienia od umowy nie przysługujeW niektórych przypadkach prawo do odstąpienia nie przysługuje. Dotyczy to sytuacji, w których ze względów sanitarnych lub sposobu użycia towaru zwrot nie byłby wskazany lub powodowałby, ż konsument już skorzystał z rzeczy, a zwraca ją celem nieuczciwego uzyskania ceny.